Håller ni med?





"Slår man av sin mobiltelefon är man genast suspekt.
Som om det vore en elektronisk fotboja man bar runt på,
och inte en telefon. Nutidsmänniskan är så ständigt nåbar
att man idag knappt kan gå och skita i tjugo minuter utan
att bli efterlyst av Hasse Aro"
    

(Lena Sundström, journalist och krönikör i Metro)



"Män är 66 procent mer benägna än kvinnor att använda sin mobiltelefon på toaletten.
Kvinnor, å andra sidan, är 67 procent mer benägna att gå igenom partnerns telefonräkning
 för att titta efter misstänkta telefonnummer "
    

(Ur Ericssons personaltidning Kontakten)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, jag är helt hopplös, är min mobil för långt borta får jag panik, slå av den vet jag inte vad det är :)



Gå på toaletten med telefonen gör jag dock bara inte, vill inte heller prata med någon under tiden dom sitter på huset. Och gå igenom telefonräkningar, nej du, litar jag inte mer på min partner än så är det lika bra att lägga ner.

2008-10-17 @ 14:02:50
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0