Idag........

Åkte vi in till stan för att köpa lite kläder till gubben, och en
symaskin till mig! Vi fick tag på jeans och tröja till min kära sambo,
men den symaskinen vi skulle ha fanns naturligtvis inte! Får vänta
ett tag till med andra ord! På vägen hem hoppade vi ner på marten
som var nere på samhället idag! Där köpte jag faktiskt en cd skiva av
indianerna som stog och spelade. Så lugn och avslappnande musik...
 


Vi åkte till svärmor och lånade hennes symaskin, och när jag kom hem
sydde jag en enkel rullgardin till sonens rum. Han brukar ha längder annars,
men då ser inte katten ut när han ligger på sitt klösträd, och så kan vi ju inte ha det,
eller hur? Man måste tänka på dom små liven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0