Lördagkvällen.....

Var helt slut efter marten igår, precis som att trycka på en knapp
så var all energi som bortblåst! Åkte i alla fall och gratulerade Maria
på födelsedagen, och meningen var att vi skulle dricka vin, men jag
kände att jag inte riktigt orkade med så, det blev kaffe och jättegod tårta
istället. Som tur förstår hon, och vi sköt upp vår vinkväll tills vidare.
Hon skickade med mej en film som jag kunde mysa med, men den har
jag sparat till ikväll, då gubben äntligen kommer hem!  När jag kommit hem
från Maria och P-E var ungarna ute på vift, så jag tände upp llite mysljus och
lagade lite fördagsmysmat... Till slut kom Josse och kompisen så vi kunde
äta, medan sonen skulle sova över hos sin kompis! En lugn, tyst och lite ensam
lördagkväll blev det, men jag tror jag behövde det, för att ladda upp batterierna lite!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Sorg kan och ska komma fram lite då och då. Klart man ska minnas. Med åren minns man bara lite mindre smärtsamt.

Hoppas du får en bra dag!

Bamsekramar

:D

2008-10-05 @ 10:41:39
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0