På genomresa....



Idag fick jag träffa min "nätkompis" & hans mysiga tjej Ellen för första gången
live! De hade varit i Dalsland under helgen, och kikade in på vägen hem till stockholm....
Till en början var jag nog lite nervös kan jag erkänna, tänk om vi inte skulle ha något att
prata om? Tänk om det blev knäpptyst? Naturligtvis oroade jag mig i onödan, och Martin var
precis så trevlig och mysig som jag trott! Vi har ju ändå "pratat" under 2 år via nätet, och vet
en hel del om varandra vid det här laget, kanske mer än en del "riktiga" vänner till och med!
Ellen var också jättemysig, som klippt och skuren för Martin, och det spirade verkligen mellan
dom båda. Jag håller med Martin, vilket trevligt felmail det blev den där gången! Han frågade
också när vi kommer till Stockholm, så vi lär inte ha skrämt vettet ur dem i alla fall!
Tror även gubben kan tänka sig en tripp dit nu, för de kom bra överens de med!
En mycket trevlig söndag blev det minsann....

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va mysigt..dom såg väldigt trevliga ut..snygg frisyr hade tjejen också!



Ha det gott..kram

2008-10-12 @ 20:49:03
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad roligt att det var lyckat!!!



Sov gott!

2008-10-12 @ 22:21:50
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Maria

Har tänkt lite på ditt möte idag.

Roligt att det blev lyckat.

Kram

2008-10-12 @ 22:40:28
URL: http://mammaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0