Telefonförsäljare....

...åh, vad svårt det är när dessa ringer! Allt låter så fördelaktigt
och de pratar runtomkring ämnet, så man nästan tappar tråden. Vad
var erbjudandet egentligen
? Idag ringde de för hundraelfte gången
från Telia, och jag har faktiskt struntat i att svara när numret visat sig,
men det leder ju ingenstanslängre än att de fortsätter ringa till den dag 
man svarar, så idag tog jag till slut tjuren vid hornen och svarade.
- Hejsan! ..  Jag heter.....bla bla bla.. Jag ringer från Telia, hur står det till?
Dagens erbjudande bestog av ett nytt tv abonnemang eftersom jag var
deras storkund, och därför blev erbjuden att för 178 kronor i månaden bli
av med de kanaler jag inte tittade på, och istället skulle få de vi var intresserade av.
Okej sa jag, mer filmkanaler och Canal + där elitseriematcherna visas (de brukar
vi ändå köpa).... I slutändan visade det sig att erbjudandet gällde att BLI AV med
kanaler vi ej tittade på, och istället få 1 kanal till!!! Vill vi ha de önskade kanalerna
skulle vi vända oss till kundtjänst och köpa dem för ytterligare en peng/månad!
Var det ett bra erbjudande eller inte? ........grubbel, grubbel.....

Kommentarer
Postat av: bjorne

Gå inte på det där,du skulle höra mina samtal med teleförsäljare,en gång avslutades samtalet med, får jag ringa upp dig privat längre fram och höra hur det gått med dig o ditt liv,kramis.

2008-10-13 @ 17:07:01
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0