Torsdag!

Sista arbetsdagen igen då! Tänk vad fort dagarna går, nu står man inför helgen igen!
En ledig helg till och med! Tror inte att jag & gubben har  varit ledig tillsammans en helg,
på ett par månader nu, eftersom han varit på golfresor mina lediga helger! Ska bli skönt
med lite sovmorgon också. Det var ju meningen att vi skulle träffa våra goda vänner
Björn & Annsofi, men det kom en liten Ella i "vägen", och jag skulle självklart ha gjort likadant
om jag haft små söta barnbarn! Då vill man ju självklart ställa upp och hjälpa till med
barnpassning och annat när det behövs. Speciellt när man som dom är morföräldrar till 200 %!
Efter jobbet har jag hunnit med jättemycket! Handlat, städat, tvättat, lagat mat och diskat, renbäddat
och jag har hunnit gå över 10 000 steg också, så jag är jättenöjd! Skönt att ha alla måsten gjorda så
man kan njuta av ledigheten sen!  


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig du är som går OCH städar och allt det andra :)



Har svarat dig på andra sidan ;)

2008-10-09 @ 21:18:20
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0