Utmanad!

Jag har blivit utmanad av:
Ulrika
Ejmis
och
någon mer tror jag........

Jag ska berätta sju alldagliga och lite oväntade saker om mig själv.


1. Jag har tandläkarskräck! Blev ovän med min tansläkare när jag drog en visdomstand, 
sa upp bekantskapen med honom... Jag var 17 år och gjorde mitt nästa besök hos ANNAN
tandläkare nästan 20 år senare......
2. Jag har dålig karaktär! Kan förhandla med mig själv, lägga upp bra argument för att få köpa
en chokladbit när jag är och handlar.....
3. Är nog chokladberoende....  (förklarar ovannämna punkt va?)
4. Tror på mirakel och ett liv efter detta...
5. Jag älskar min familj och mina vänner, kan gå genom eld för dom....
6. Har kikat under en ung mans "kilt" och fått bevis...JAAA! Det är naket som gäller under kilten!!!
7. Varje dag gllädjs jag över att jag och min familj får vara friska......

Jag i min tur utmanar:

Helena
Björne
Sabina
Linda
Anna
Jenny
Kattis



De regler som gäller är:

    

 Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.

- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.

- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.

- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


Kommentarer
Postat av: Anki

Svar: Hon sa i dag att hon tyckte nog att det var bra att vi kom ifrån varandra lite..

2008-10-30 @ 22:59:58
URL: http://anncatrine.blogg.se/
Postat av: sabina

Då måste jag bara få fråga hur man gör? Jag är så dålig på data, hur länkar jag vidare detta?? Haha bra ord om bantning! Kramiz

2008-10-31 @ 06:39:24
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Helena

Oj då, nu måste jag verkligen ta tag i det här, du är tredje personen som utmanar mig med samma utmaning på mindre än en vecka. Jag ska skärpa mig och försöka få ihop något :)



Jag försökte skriva till dig på MSN igår men det la av, vet inte vad som blev fel, så då lullade jag ner i sängen, var trött.



Ha en toppenfredag!

2008-10-31 @ 10:09:38
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: bjorne

Orkar inte med några utmaningar,är för krångligt med min lilla datakundskap,men jag kan berätta om en vecka om mina 39 svagheter.

2008-10-31 @ 21:21:52
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0