Dagen idag...

Allt gick bra idag, trots morgonens lite stressiga upptakt! Tonade håret,
duschade och åkte iväg på mötet! Fick väl inte så många paletter att ramla ned,
men kanske blev man något klokare i alla fall. Efter mötet åkte jag och Anna till
affären och köpte varsin baguette, som vi smaskade i oss ute i höstsolen.
Efter det var det dags för Hjärt och lungräddning. Var ju några år sedan sist,
och saker har förändrats. Förr var det ju 15 komprissioner, nu är det 30 som gäller...
Utbildningen var givande, och jag hoppas att uppdateringen kommer fortsätta regelbundet,
för detta är jätteviktigt att hålla färskt tycker jag.

När jag kom hem, fixade jag mat, och det visade sig att min kära sambo hade glömt
köpa med sig skorna till sonen, så vi for tillbaka in till stan igen efter maten. Hade sån tur,
att det fanns ett par i rätt storlek kvar! Hoppade även in en sväng på ikea, och köpte lite
smått och gott till tvättstugan, som jag tänkt få ordning på i morgon. Under kvällen, har jag
pratat med Monika som ringde från Borås, det var trevligt! Hann inte med någon promenad idag,
som jag tänkte, men får ta nya tag i morgon.....
Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0