Dagen som försvann...




Fattar inte vad fort en dag kan gå egentligen! Förmiddagen tillbringade jag
med att måla det sista på bordet , lilla vitrinskåpet och panelen i köket.
Bytte rent i sängarna, tvättade och cyklade till affären. Efter att jag lagat mat,
och vi ätit, tog gubben och jag en liten promenad. Sen började han att riva tapeter
och spackla i köket. Mycket mer än så har det inte blivit idag, men jag är ändå
trött och ska nog snart hoppa i bingen!  I morgon ska jag till arbetsterapin i säffle och
se om det finns några bra skydd till mina handleder!

Kommentarer
Postat av: bjorne

Ta det lugnt med spacklingen, det kan ta hårt på

handlederna om man inte är van. Lycka till imorgon.

2008-09-11 @ 22:13:58
URL: http://bjornesmagazin.blogg. se
Postat av: Ulrika

Hoppas det går bra imorgon och att du får den hjälp du behöver.

Godnatt och kram!

2008-09-11 @ 22:16:08
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0