Godnatt allihopa!



Så här ensamt blir det i min säng i natt........

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej gumman!

Jag är ledsen att jag inte har kommenterat hos dig på ett tag, det har varit lite ont om tid.

Hoppas du kan sova utan gubben, själv har jag barnfritt i sängen inatt, kan vara skönt det med även om jag saknar hennes små trötta pussar och ansiktsgnuggande på morgonkvisten.

Hoppas du får vilat bort det värsta trötta också!

Kram

2008-09-25 @ 23:58:36
URL: http://chocolatefrog.blogg,se
Postat av: Annica

God morgon!

Hoppas att du kunde sova utan sällskap ändå.

Själv har jag väldigt svårt att sova om Stefan inte är hemma.

Tror också att det är svårare ibland att var anhörig. Och ännu svårare när man som jag är så långt borta. Det ska bli skönt nu när vi åker ner i helgen. Att få se hur det är med egna ögon. Fast jag fasar samtidigt. Han har gått ner 40 kilo sen vi var där i somras. Det kan bara vara skinn och ben kvar!

Men sen ska jag försöka se helgen som positiv. Vi åker tåg ner. Vilket äventyr för Emil! Och han längtar så mycket efter mormor. Så han kommer ha hur kul som helst. Och när han mår bra mår man ju själv bra. Så det kommer nog bli en fin resa ändå.

Ha en skön fredag!

KRAM!

2008-09-26 @ 07:33:05
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: sabina

Jag älskar den där lilla nallen. Fattar bara inte hur du får in alla häftiga bilder på din blogg. Men jag e ju sämst oxå på data. Men kul att läsa här! Hoppas helgen blir skön! // Sabina

2008-09-26 @ 10:52:20
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!



Nu har det kommit en ny gratissida. Denna sida är dock inte alls lik dom andra. På denna sida får du RIKTIGA PENGAR insatta på ditt konto eller i ett brev på posten :D Just nu finns även en tävling där du kan vinna en laptop. För att bli medlem klicka här:



http://pengargratis.se/?r=1332





LYCKA TILL :D

2008-09-26 @ 14:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0