Igårkväll..

Orkade aldrig gå in på datorn något mer i går. Åkte till Maria 
& P-E
 och pratade lite över en kopp kaffe. Efter det stack vi
ner till hotellet och kikade hur det gick för Marias barndomsvän,
som håller på att rusta upp där, för att så småningom starta upp
hela verksamheten igen. Hotell, Pub och restaurang ska hon och
pojkvännen driva och jag önskar dom självklart LYCKA TILL! Vore
skoj att ha ett ställe lite närmare att gå till, om man bara vill äta eller dricka något
gott. I nuläget får man ju åka in till stan i så fall...

När jag kom hem bänkade jag mig framför tv:n och tittade på IDOL!
Såg en skymt av tjejen jag nämnde i går, men hon kom dessvärre inte med,
men gjorde heller ingen blunders som så många andra! Fattar inte hur vissa
överhuvudtaget ställer sig framför jury och kamera då de inte kan sjunga alls!
Vissa har ingen som helst självinsikt! Ursäkta mig!

Efter tv-tittandet började jag att måla ett gammalt bord i mindre modell,
som är jättefint, men bara stått i källaren under en längre tid! Tror det kommer
bli jättebra! Lättplacerat är det också, så något ställe ska jag nog hitta att ställa
det på......

Kommentarer
Postat av: sussie

Jag fattar inte en del... har en del inga nära o kära som kan säga åt dom att dom inte kan sjunga???

TROR alla att dom KAN sjunga? Seriöst? En del måste väl gå dit i hopp om att få komma med i tv bara?

Äh...Det roar ju oss o se dom!

Ha det gott!

2008-09-11 @ 09:51:49
URL: http://nattmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0