Inga armar i kors!

Vi satt på jobbet och pratade om allt mellan himmel & jord, under tiden
vi hade lunch. Vi kom in på barnafödande, vad olika det var, hur många barn man skaffade 
och hur gammal man var. Jag berättade om en tjej jag träffade för ett tag sedan, hon hade
precis fått sitt nionde barn!  Då berättar min kollega om någon hon kände, som fött 13 barn!
Min Kollega hade väl sagt till henne:

- Ja du sitter då inte med armarna i kors!!!
- Nä, inte gör jag det med benen heller, svarade kollegans bekant!

Vi fick ett gott skratt, av det kvicka svaret. Inte dåligt att orka med att skaffa så många barn.
Jag menar, dels lär det ta på koppen, men man ska ju hinna med dom också, eller  hur?

Kommentarer
Postat av: bjorne

Tänk vilken skohylla-köksbord-är det ledigt på toa

någongång och när det ska bytas i sängarna + all

annan tvätt,vad lagar man för mat till 13 barn och

2 vuxna.Angående nominering är jag alldeles för

oseriös för att ens komma på tal. Bästa pris jag

kan få är en tur i Forden det vore kul.

2008-09-21 @ 17:04:56
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Maria

I min dotters förra skola hade en klasskamrat 15 syskon.

Svårt att tro att det är sant,men jo samma pappa till alla också.

Jag som tycker att 2 känns många i bland.(Ha ha)

2008-09-21 @ 21:01:07
URL: http://mammaia.blogg.se/
Postat av: Jen

OOOO 13 barn,,, too much man

2008-09-22 @ 14:15:10
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0