Inte riktigt som vi tänkt oss...

Den lugna fredagen blev inte riktigt som vi tänkt oss! Allt var frid och
fröjd på förmiddagen, jag dammade lite, och dammsög. Sedan hade
jag ju äran att ha bilen hemma, vilket jag ALDRIG har, eftersom jag skulle till
arbetsterapin i Säffle och prova ut handledsskydd! Allt frid och fröjd, så långt!
På vägen därifrån, ringde gubben och talade om att han ej kunde åka hem med
killen han fick åka till jobbet med på morognen, eftersom han skulle stanna i Karlstad
och träna efter jobbet. Fick, istället för allt jag tänkt fixa när jag hade bil, åka in till
Karlstad istället och hämta gubben. Hoppade in på blomsterlandet och köpte lite
ljung till utekrukorna när vi ändå var i krokarna. När vi sedan var på väg hem, kom min
kära sambo på att han glömt en såg på jobbet, så det var bara att vända! Sen blev det
till att åka och handla, köpa tapetlkister mm När vi ÄNTLIGEN var hemma, och det skulle bli
tapetsering, kom grannen in en stund... Så nu, flera timnmar senare än vi tänkt,
sliter min trötta gubbe i köket med de nya tapeterna...Visst är han världens bästa?
Och fint blir det...Jag är supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas handledsskydden kommer att hjälpa dig.

Ha en mysig fredagkväll och en bra helg.

Kram

2008-09-12 @ 20:16:55
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0