Måste ju bara visa....

   
Oljelampa              Vackra blommor      Favoritvinet i låda

********************************************************************

Var ju tvungen att lägga ut bilder på de fina presenterna jag fick i fredags!
Det hade mina vänner verkligen inte behövt köpa åt mig, men jag får väl erkänna
att jag blev jätteglad och överraskad! Den vita oljelampan är jättevacker, passar
ypperligt i min vita inredningsperiod. Den kommer inte till sin rätt på bilden, man ser
inte riktigt det fina mönstret eller dess verkliga storlek. Den är större i verkligheten!
Blommorna, Gerbera, är min favoritblomma, liten söt detalj när spröten bildar ett hjärta!
Ett mycket mycket gott vin Allegro, tillhör mina absoluta favoriter vad det gäller röda viner!
Vinet står i en lite gammeldags låda, som jag tycker är superfin! TACK ännu en gång!

************************************************************************

Här kommer en liten BONUS! Lilla söta Vendela, dotter till en av mina goa vänner
följde med sin mamma in en liten stund för att överlämna en egen liten present till mig!



Just det! Hjortrontryffel! Mumma säger jag bara, och tack goa lilla Vendela,
hoppas du tar med dig resten av familjen hit på fika snart, det var ju sååå länge sen!

Kommentarer
Postat av: wallentinaa

du tack detsamma! :)

2008-09-07 @ 11:30:38
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: lena

Där dom tillverkar den där chokladen, i Åre. Var jag och besökte i April ,jätte goda kram lena.

2008-09-07 @ 18:03:09
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilka fina presenter du fick. :-)

2008-09-08 @ 20:17:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0