onödigt vetande om mig...

Efter en blygsam uppmaning på Ulrikas Blogg...

1. Hur gammal är du om fem år? 44
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Med AnanasAnna
3. Hur lång är du? *179,5 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Oj, kommer inte ihåg....
5. Vem ringde du senast? Josefine
6. Vem ringde dig senast?  Monika

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? *Det var ifrån Annsofie...Att vi ska höras på telefon i morgon......
8.. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och....
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Båda är dessvärre döda, men gifta fortsätter de nog att vara, där de nu är!
10. När såg du senast din mamma? För 7 år och 3 månader och 29 dagar sedan...
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du i dag?  Vid åttatiden
13. Vilken är din favoritjulsång? Får man bara välja en? Jag älskar ju julen!
14. Vilken är din favoritplats? I mitt hem med min familj i närheten....
15. Vilken plats föredrar du minst? På platser som får mig att känna mig obekväm...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror att jag bor kvar här.....
17. Vad skrämde dig om natten som barn?  Svarta damen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min sambo som sa att han såg dåligt.... och jag svarade att han med andra ord kanske tror att jag är snygg?
19. Hur stor är din säng? 180 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på..... Hur varmt/kallt det är i rummet...vad trodde NI?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2..  En nackkudde och en vanlig
23. Hur många landskap har du bott i? Endast 1
24. Vilka städer har du bott i? Inga
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?  Tofflor.... räknas det? Eller raggsockor en kall dag!
26. Är du social? Japp... Men jag njuter av ensamheten ibland också...
27. Vilken är din favoritglass? Gammaldags vanilj
 28. Vilken är din favoritefterrätt?  Bara det är sött och gott så slinker det ner.
29. Tycker du om kinamat? Nja, en del....
30. Tycker du om kaffe? * Jaaa! Mycket och ofta!
31. Vad dricker du till frukost?  KAFFE
32. Sover du på någon särskild sida? Jaa, tyvärr på höger, för det är den jag har värk i när jag ligger...
 33. Kan du spela poker? *Ja
34. Tycker du om att mysa/kela? *Jaaa, massor!
 35. Är du en beroendemänniska? *Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, Gubbens kusin.. Fast han är 40, jag bara 30+...
37. Vill du ha barn? *Jag är lycklig och tacksam för de två jag har, en av varje till och med!
38. Kan du några andra språk än svenska? *Engelska, fast jag kan säga JAG ÄLSKAR DIG på flera språk!
 39. Har du någonsin åkt ambulans? *Nej, bara i utbildningssyfte..
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bubbelbadkar! Där är det varmt och skönt!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning, barnen....
42. Äger du dyrbara smycken? Med tanke på att jag har ärvda, så är de dyrbara för mig....kanske inte för andra!
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Inredningsprogram...
44. Kan du rulla med tungan? *Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, svårt att välja bara en...
46. Sover du med gosedjur? *Nej
47. Vad har du för ringsignal? Torgny Melins såklart!
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej..
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mitt hjärta?
50. Flirtar du mycket? Bara med min gubbe, andra behövs inte...
51. Kan du byta olja på bilen? Kanske, men jag har aldrig behövt att göra det!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Japp....84 på 70 -väg!
53. Vilken var den senaste boken du läste? Pojken som överlevde
54. Läser du någon dagstidning? Aftonbladet
 55. Prenumererar du på någon veckotidning? *Nej
56. Dansar du i bilen? *Nej men jag sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? *Rix
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett meddelande till barnen!
59. När var du i kyrkan senast?  På skolavslutningen!
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Gunnar Johansson, som jag hade i teckning & konst
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? *En natt

Jag säger som Julia & Ulrika, har ni orkat läsa detta så orkar ni svara.


Kommentarer
Postat av: Malin

HA! Vilken rolig lista, den lånar jag nog om det är okej? :)

2008-09-30 @ 09:37:18
URL: http://www.moolin.se
Postat av: Ulrika

Haha vad roligt att du svarade på frågorna.

Godnatt och sov så gott!

Kram

2008-10-02 @ 21:36:05
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0