Slappar dagen....

Vaknade ganska sent, efter en halvbra natt. Sov mer än förgående natt i alla fall, så
i natt är nog allt som vanligt  igenhoppas jag. Ska förebygga med värktabletter innan läggning idag,
så får vi se.... Var ganska duktig ändå, samtidigt som jag gjorde frukost, förberedde jag
allt till middagen, eftersom vi skulle åka in till stan en snabbis, och köpa skor till sonen.
Själv fyndade jag två jättefina lampor på hemtex, köp 2, betala för 1! Kul att göra fynd!
Skorna var självklart slut i hans storlek, kommer fler i morgon, så gubben får väl svänga förbi
och köpa dom på väg hem efter jobbet. Efter maten, kom Stefan förbi, så det blev lite
biljardspel och fika för honom och gubben.. Nu ska jag se om jag kan muta med mig
gubben ut på en promenad...... T j i n g e l i n g !

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

jaha okej, men du bah" självklart värmland!" det var drf, hihi. puss

2008-09-28 @ 19:28:09
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0