SMS........

Undrar vad sonen håller på med.....
Fick ett antal sms för en stund sen......



Casper: -Jag går hem
Jag: -Varför?
Casper: -Jag vill
Jag: -Har det hänt något?
Casper: -Nej ja vill gå hem sa jag
Jag: -Men det kan du ju inte. Var är du nu?
Casper: I skolan. De e´klart ja kan o ja vill
Jag: Är du på lektion? Livet fungerar inte riktigt så vet du.
        Vissa saker måste man klara av, även om man inte vill!
Casper: Slut och skriv ja har lektion

Fattar nada! Så här brukar han ju inte hålla på! Undrar om han skulle låtsas lite
tuff inför någon, eller hade han bara ingenting att göra? Det borde han ju ha, om
han är på lektion? Sen ber han mig sluta skriva, det var ju han som började?
Grubbel, grubbel...... Får väl ta reda på det när han kommer hem, efter 15 hoppas jag....
Lite svårt att förstå sig på tonårssöner ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0