Söndag!

Nu är jag hemma på permisson, jobbar sån där berömd dubbeltur idag!
Gubben är fortfarande borta och hjälper en bekant att byta fönster, Casper
slappar och Josse är och spelar en av dagens två matcher! Dessvärre hinner
man inte vara med och se någon av dem, men önskar i alla fall både henne
och laget lycka till! Tänkte baka en paj till efterrätt idag, det är ju söndag, och man
kan väl unna sig något gott då, eller hur? Ska försöka dra igång min stegräkning igen,
så man kan klämma bort några överflödskilon... Finns ju en hel del att ta av kan jag säga!
Men jag är frisk i alla fall, så jag ska inte klaga över det heller! Det är huvudsaken!
Kan ju börja på måndag....(känner ni igen det?)


Kommentarer
Postat av: bjorne

Du vet hur jag är,efter Soffis komentar tänkte jag

åt det mörka hållet om det hade varit allvar,men från

början hade jag dina vita kantareller i minnet. Men

nu ska jag släppa en matbok med svamprecept gjord för

Vissa avdelningar på kriminalvården. ha de gott.

2008-09-14 @ 13:45:00
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0