Till eftertanke.....

***********************************************************************************



Med tanke på Maddes alltför tidiga bortgång, tillägnar jag henne
dessa ord till eftertanke. Jag kände henne aldrig, kikade bara in
på hennes blogg då och då, men det räckte för att inse vilken
människa hon ändå var. Hur hon hela tiden hade en tro på ett
tillfrisknande, hur hon med sin positiva anda även fick andra människor
omkring sig, att också våga tro......


********************************************************************************************


Tro är
frid mitt i en storm
beslutsamhet mitt i en motgång
och säkerhet mitt i ett bekymmer
för ingenting kan röra en själ
som är skyddad av TRO
 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så oerhört vackert och tänkvärt. Ligger väldigt mycket i det där.



Hihi, skönt med en kamin. :)

Ha en fin kväll du med. Kram

2008-09-17 @ 21:38:44
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0