Tjejmys!

 

Igår hade jag lite tjejmys här hemma, och vi blev sammanlagt
9 glada pinglor! Vi åt lite mat,  skrattade, pratade om allt mellan
himmel och jord!  Senare på kvällen gick vi ner till gillestugan och
sjöng singstar så det ekade i väggarna, men vackert lät det väl, haha....

 


Timmarna for iväg och plötsligt var klockan över 2! Då droppade de
av en efter en, så vid 3 hade jag hoppat i bingen och sov väl några
timmar. Dessvärre får jag väl erkänna att jag sover vråldåligt när min
käre gubbe är borta! Unnar honom självklart att vara det, men visst är
det typiskt att sömnen ska bli lidande för det? Vaknade väl till några gånger
under natten, tills jag slutligen var klarvaken halv 8! Typiskt när man är ledig
och allt! Gick upp och duschade, plockade i ordning lite, satte på diskmaskinen,
sen gick jag och la mig en stund, men någon riktig sömn blev det aldrig.



 

Kommentarer
Postat av: ella

mysigt!=)fina bilder.

jag har 4 katter;)

2008-09-06 @ 21:16:46
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0