Tokiga gubbar!

Igår var det en farbor som skulle viska en hemlis till mig på jobbet, och
när jag böjde mig ner och skulle höra vad han ville säga viskade han i mitt öra:

- Du har fina titsar!
- Eh, VA?
- Du har fina titsar!

Innan jag fattade vad han menade! Man förtränger ju lite i jobbet, att
våra söta farbröder på 90+ överhuvudtaget tänker på sånt!!  Visste inte
riktigt vad jag skulle svara på det, ville ju helst avsluta ämnet, men det ville
inte han. Nåja, tog mig väl ur situationen så småningom, och jag skulle följa
med till köket och ge honom frukost, när jag såg att hans gylf var öppen...

-Joo, du har gylfen öppen! Bäst att du drar upp den så ingen tror att du varit
på tjejkalas, försökte jag lite skämtsamt...
- Nä, den ska vara öppen, jag har JOUR!!!!!

Tolka det precis hur ni vill!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lite roligt tycker jag, han var ju ändå 90+.



2008-09-14 @ 19:48:55
URL: http://mammaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0