Försenad utmaning....

Fick en utmaning för flera veckor sedan, där jag skulle lägga ut 3 favoritsaker ur mitt hem....
Här kommer de, bättre sent än aldrig.....



Min mammas kaffeservis, som hon och pappa fick i bröllopspresent 1964. Älskar den, dels för att den kommer från mitt föräldrahem, men också att den känns lite småromantisk med sina rosa rosor. Till servisen finns 11 kaffekoppar, 12 kaffefat, 12 assietter, en kaffekanna och en gräddkanna... Endast en kaffekopp har gått sönder på dessa år....



Mitt gamla vitrinskåp, som jag köpte på ikea för många, många år sedan... Var nära att kassera det, då jag kom på att jag skulle måla det vitt, och återanvända det. Nya knoppar och lite latinska ord, gjorde skåpet nytt igen. Älskar att återvinna...



 

Mina änglar....i alla fall några av dom. Fullkomligt älskar änglar av alla de slag....

Utmaningen skickas vidare till alla som har tid och lust.......


Kommentarer
Postat av: karin

vilken fin kaffeservis :)

2009-04-19 @ 21:32:45
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/
Postat av: Marra

Väldigt fina saker, jag älskar med änglar :D

2009-04-22 @ 09:54:10
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0