Onsdag....

Guld-Jönsson, en timme efter slutsignalen. Publiken njöt och sjöng Jörgenm Jönsson går på vatten.


Måste nog börja med slutet av onsdagen.... Vilket jobbig och nervös hockeymatch!!!!! Men det var det värt, efter 60 minuters spel stog nämligen FÄRJESTAD där som segrare!! Jättekul för laget och alla trogna supporters, men jätteskoj också för JÖRGEN som nu har spelat sin sista match, men ändå gör det med flaggan i topp!! Jättekul! Min kära dotter sov över i Kristinehamn så någon glädjebild på henne kunde jag dessvärre inte få, men jag antar att det var ett smile från öra till öra!!! GRATTIS IGEN FBK!!!!

På dagen var det förståss jobb som gällde. Gick ganska bra, även om jag fick ha handledsskyddet på. Min värsta fiende på jobbet är nog för tillfället alla stödstrumpor. Har jätteproblem med dem nu, har ingen kraft i vänstern alls. Hoppas detta snart blir bättre.. Jag och Lena var in och kikade i vår nya lokal, och jag tror den blir riktigt fräsch när den väl är klar. Nya tapeter och nya golv har vi fått. Nu ska badrummet göras i ordning, och där ska vi få både tvättmaskin och tumlare, till köket nya vitvaror. Hoppas det fungerar bra sen, när vi och den andra gruppen slås ihop. Blir väldigt många fruntimmer på samma ställe, och vi både jobbar, tycker och tänker så olika. Men det blir nog bra, vi har ju våra egna områden, och så ska det ju också förbli, om man nu kan lita något, på denna kommun, som ständigt kommer med otrevliga överraskningar! Skönt i alla fall att vi har en fin sammanhållning i gruppen, tror det är A och O, för tillsammans är vi starka... Det är viktigt att vara lyhörda, lyssna på andras åsikter och ta gemensamma beslut, så alla i gruppen känner sig delaktiga, och det tänker vi fortsätta med...

Nu ska jag göra ett klassiskt "för ögat städ", sedan blir det handling när gubben kommer hem. Tror de skulle sluta tidigare idag, eftersom det är helg i morgon. Blir kul att höra hur det såg ut på jobbet idag, efter storsegern i gårkväll.. Skickade iväg honom på jakt efter lite sm-guldsatteraljer till dottern, får se om han fick något napp....
Ha en jättefin dag allihopa.....



En fundersam, men söt Gaby på lunchrasten... Undrar vad hon tänker på?

Kommentarer
Postat av: Petra

Tassar in och önskar dig en glad påsk! :)

2009-04-09 @ 11:50:06
URL: http://inredningstokig.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja verkligen super härligt :D

2009-04-09 @ 12:03:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: purplerain

Är inte så intresserad av hockey. Men den kroppen skulle kunna få mig att se en match.

2009-04-09 @ 12:26:55
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Annica

GRATTIS till vinsten igår!

Vilken match det var!

"Tankens kraft kan förflytta berg"

Tror nog att det ligger mycket i det. Men jag har ju pratat både med personal och med rektorn. Så det borde ju bli en förändring kan man tycka. Dessutom inbillar jag mig att arbetsdagen måste bli roligare för personalen om man gör saker med barnen istället för att bara "vara". Vi får helt enkelt se vad som händer i framtiden.

Hoppas att ni får en skön påsk tillsammans!

KRAM!

2009-04-09 @ 12:34:03
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: britten

så roligt med FBK..du vet jag håller ju på färjestad...lite värmlänningen är jag allt....för ögat städ....gillar det ..det ska jag göra nu också här uppe ..det blir så stökigt när man renoverar..önskar dig en glad påsk..

2009-04-09 @ 12:48:29
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Cat

Underbart med bra arbetskamrater.. Det är verkligen allt.. Hade inte jag haft en speciell arbetskamrat som stöttar mig o så, hade jag nog slutat på jobbet..



Ohh! Det skall du minsann vara stolt över.. =D Jag har ju tyvärr "fuskat" lite.. vilket jag ångrar nu när jag är lite äldre.. Men men.. Gjort är gjort! =)



Hoppas du har en helt fantastisk dag! =)

Stor kram!

2009-04-09 @ 13:56:04
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

> Kolla in mitt band!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

2009-04-09 @ 18:50:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Herr E

Grattis FBK. Bästa laget vann faktiskt i år... I slutspelet var det ju liksom inget snack om saken. Tyvärr. Hejar ju på SKellefteå...

2009-04-09 @ 21:24:24
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0