Till minne av Sabina Najjar

(Inlägg kopierat från ENBART)

Sabina Najjars kamp är över. Men andras fortsätter och inte minst blir det nu en kamp för hennes barn och man. Efter en lång kamp mot sin cancer lämnade hon i lördags jorden.

Till minne av Sabina har Peter PC Carlsson startat en insamling på cancerfonden. Jag hoppas att du både skänker, länkar och sprider insamlingen på de sätt du kan. Målet är att under fem veckor samla in 100.000 kr. Klicka på bilden nedan och du kommer direkt till insamlingen. Du kan sända ett SMS med texten BESEGRA 9 till 72900 så skänker du 50 kr till Cancerfonden. Det går också bra att skänka via Internetbank.

100 kr har vi oftast råd att avstå, sänd två SMS nu och skänk en tanke till "Döda mammors barn".


Skänk till Cancerfonden

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Idag har jag Kajsa igen så idag tar jag henne till lekparken för att gunga lite. Vi kan ju inte sitta här inne hela tiden.

Inte "bara" en kanin. Djuren tillför oss massor. Men ofta är det icke djurägare som säger så.

Så jag får beklaga.

KRAM

2009-04-02 @ 08:13:44
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: julia

Va go du e! ja, de hoppas ja me =)=)=)

Nu är det nog!

kramar!

2009-04-02 @ 08:59:15
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0