Senaste dagarna i bilder....

   
Gårdagens poolstädning....

Idag har vi fortsatt och grejat härute. Gubben har kört iväg enriset till tippet, och jag har fortsatt att rensa ogräs och sopa plattorna härute.. Även idag skiner solen, och om man ska gå efter alla väderleksrapporter, kommer det att fortsätta över helgen.... Kan man ha sån tur i år igen? Förra året, på gubbens kalas, var det kanonväder hela dagen och kvällen. Först klockan 3 på  natten började det att regna..  I eftermiddags ringde Josefine från karlstad och undrade om i kunde hämta henne, vilket vi gjorde, samtidigt som vi passade på att handla inför helgen. Gubben var måttligt intresserad, men ställde upp som chaffis i alla fall....

 
Tur att det finns gubbstolar..hmm, jag menar vilostolar!!!!!

När vi kom hem blev det en vilostund på gräsmattan tillsammans med vår bortskämda katt!




Vacker som en dag.....

I tisdags hade vi 14-årskalas också som ni vet. Sonen är inne i en riktig tråkperiod, där dator och tv spel hägrar. Inte många minuter som han umgicks med sin släkt!! Brorsan tyckte att vi kunde skoja med honom, att alla gick in till honom istället.....

   

Vi andra fikade, pratade och umgicks i alla fall...









Nej, dags att sätta fart!!! Gubben ropar och  vill ha hjälp med något!!! Ha det bäst allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Thalina

Fina bilder men vad mycket ni har att göra.Katten är superhärlig med svansen i vädret.Ha det gott kram Thalina

2009-08-06 @ 21:20:05
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Revolverbritta

Kalaset kommer att bli fantastiskt kul även om det finns en halvdöd en eller ogräs under verandan:)

Det är väl skönt att få njuta sin semester när andra börjar jobba, du har fått vänta länge på din så mys på! Kramar!

2009-08-06 @ 21:38:53
URL: http://revolverbritta.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

OJ, oj här jobbas och fejas det minsann ...

Jag skulle vilja ha lite uppgifter om Vincent såsom vikt, längd, födelsedata, tid om du vill ha det med. Jag fortsätter i alla fall att jobba på, hihi

Det är så himla kul ...



Ha det så gott / Kramar

2009-08-07 @ 07:25:32
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: marie

Kikar in o säger hej!

Härliga bilder.. men du, jag håller med gubben din, handla ÄR tråkigt! perfekt vilostol!!



Ha en underbart skön dag och trevlig helg!

Kram

2009-08-07 @ 09:38:28
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Eva

Fina bilder, ser ut som du haft sköna dagar :-) Själv sitter jag på jobbet just nu och smygbloggar. Det är varmt som sjutton så ikväll ger jag mig nog iväg med bilen och tar ett kvällsdopp!

2009-08-07 @ 10:49:13
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Postat av: Madelene Nyström

haha, men gud va är de för bild på mig? :DD

2009-08-07 @ 15:58:33
Postat av: annlouise malmgren

hejsan...

moa undrade om det blir nåt bad ikväll, men eftersom käre bror gjort ren poolen tar hon med sig badkläder:) hoppas vädret blir lika som ifjol...vi kommer med glatt humör och stressa inte ihjäl dig.....kram

2009-08-08 @ 08:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0