Gårdagen, dagen & morgondagen.....

Igår började Gubben att jobba efter 4 veckors ledighet, och jag får väl erkänna att det var lite tomt utan honom på morgonen. Skönt att ligga och mysa, prata och dra oss lite när vi båda är lediga. Får vänta många dagar till på det, för denna helgen åker han iväg till kusten med golfgrabbarna. Avlutningen på Sommar Open är nu ett faktum, och en vinnare ska nu koras...

Idag kom goa Annika hit med sin spikmatta som jag skulle få prova några dagar. Även om det blåste, sken solen och vi tog oss en fika ute på altanen. Gäller att passa på innan höstrusket är här på riktigt. En riktigt trevlig stund i friska luften blev det, medan vi pratade om allt mellan himmel och jord..



Både jag och Fille testade förståss mattan under kvällen, och jisses vad ont det gjorde i början, att ligga med bara skinnet mot taggarna... Huvva!!  Efter en stund började det att bulta i hela ryggpartiet, innan det till slut lanade av och faktiskt kändes både varmt och skönt...

Igår var ju, som jag berättade igår, alla mina syskon här!!! Samtidigt!!! Jag är minst i en syskonskara om 4, och jag tror inte vi varit tillsammans allihopa sedan mammas bortgång för över 8 år sedan. Vilken underbar känsla det är, jag tror jag varit glad hela dagen idag också på grund av det....  Vi var här hela dagen, det hann bli både fika och middag, och sen på kvällen åkte vi till storebror i grannkommunen och tog en kvällsfika innan Bosse & Linus styrde kosan hemåt igen.. Fredrik följde med hem till mig på lite kvällsmat och deep talk! jättetrevligt var det, jag har även världens goaste och bästa syskonbarn! Mamma och Pappa måste ha gjort ett fantastiskt jobb, som fått såna bra avkommor, "fniss"...Jag har det så himla bra!!!!


Provsmakning av sockerkakssmet....

 

Lek och bad.....


Fikatajm efter badet.....


Storasyster och svåger......


Och så lite mat i magen förståss....


Syskonkärlek....

  

I morgon är det dags för mig att uppleva ännu en födelsedagspresent! Anna och Stefan med barn, gav mig ju en privatsittning hos ett medium, något jag tänkt och velat länge! Nu ska det äntligen bli dags!!! Läntar som bara den, om än med lite pirr i maggropen....




 


Kommentarer
Postat av: annica branting

Härligt att vara samlade allihopa! Hoppas privatsittningen uppfyller dina förväntningar, det verkar mycket spännande och jag är också nyfiken på att åka iväg på nåt sånt. Väntar otåligt på ditt blogginlägg i morgon :)



Ha det fint och ta hand om dig!

2009-08-18 @ 21:52:43
URL: http://www.branting.org
Postat av: Anna G

Hoppas du finner det du söker...med pirr i magen!

Kram Anna

2009-08-18 @ 21:58:40
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Annika A

Tack för fikat! Hoppas ni inte vart allt för prickiga på ryggarna :D

Väntar med spänning på blogginlägg i morgon...

Kram

2009-08-18 @ 22:01:16
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: soffie

guuu va spännande med ett medium jag skulle aldrig våga gå på sånt,

Å va fina bilder å vilken mysig dag ni haft,tomt utan gubben kan jag tänka mej på morgonen,

Kram

2009-08-18 @ 22:10:51
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Vill du ha en egen spikmatta, har jag en till salu, helt ny, beställd av en på jobbet som inte hämtat den, skumt....

Brorsans svärmor, är det som är återförsäljare, shaktimattan, 580 kronor, orange ;O)

2009-08-19 @ 06:21:13
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Annica

Vilken underbar dag ni verkar ha haft!

Ser fram emot hur det gick på sittningen. Spännande! Förstår om det pirrar i magen.

KRAM!

2009-08-19 @ 08:36:10
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Skulle också vilja prova en sån där spikmatta, men har hört att det kan finnas dåliga kopior

2009-08-19 @ 09:53:59
URL: http://supermumbloggen.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej.

Jag har äntligen skickat mail till dig ...

Kommenterar sedan har inte så mycket tid nu



Ha det gott

2009-08-19 @ 15:38:35
URL: http://maradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0