Jag lever....

Tack så mycket för alla pigga-på-dig hälsningar! Klart man blir jätteglad, men jag har inte varit så illa sjuk. Snorig, lite ont i halsen ochså världens huvudvärk, men den släppte efter 2 dagar så jag kan inte klaga. Värre med gubben, (ni et väl hur det är när en karl blir förkyld?) nejdå, han har det jobbigt, förutom halsont har han en jobbig hosta, och som grädde på moset nyser han var och varannan sekund! Det kallar jag jobbigt!

Igår kände jag mig lite piggare, så jag tog mig en tur in till staden för att fixa lite till dopet som är idag. Fick ta saaben, för gubben var så snäll och tog lilla "Pärlan" till jobbet, och den är ju betydligt mer lättkörd och jag blev inte ens yr när jag körde! Jippie! Anna kom förbi en sväng och vi tog oss ett glas vin och satt och pratade lite om allt möjligt! Senare på kvällen hamnade jag i tv soffan, tanken var att jag skulle se idol finalen, men jag somnade i pausen mellan del 1 och del 2 och missade ju själva finalem, men läste på text tv:n att Erik gick vidare. Tycker han är superduktig, han klarar att sjunga allt, men i min smak står Calle för charm och inlevelse, så jag hade önskat honom att stå övert på pallen...

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och börja förbereda mig för dopet på lille charmiga Vincent! Har lite små saker kvar som jag vill fixa, innan bebben blir "dopad"! Önskar er en superfin lördag! Hörde på nyheterna att vi väntar snö också, vore väl underbart om vi skulle få en vit jul, inte sant? Kram till alla som vill ha eller behöver...


Kommentarer
Postat av: Tove

Ingen svininfluensa? Tagit sprutan? Jag har inte gjort det, lever ännu :) Uppdaterat min blogg till en ny, förhoppningsvis ska det inte ske några större designförändringar på ett tag :)

2009-12-12 @ 19:32:07
URL: http://filosofenshorna.blogg.se/
Postat av: Anki N

De e ett elände med alla baciller som anfaller så här i juletid. Hoppas ni båda piggar på Er. Hosta är extra jobbigt - de liksom tar musten ur en.

Kramiz Anki N

2009-12-12 @ 19:48:13
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Anna G

Tycker det känns skönt att veta att du lever och mår... Karlarna får vi ta hand om när de är lite kinkiga! ;) Vet ju hur sonen låter när han är lite förkyld!

Ha ett toppen dop!

Kram Anna

2009-12-12 @ 23:13:12
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0