Den förlorade sonen...

Idag har jag jobbat igen, och det har varit fullt upp hela dagen. Känner redan att jag måste försöka ta tag i min hälsporre, för detta kommer inte att fungera nu när man jobbar så många dagar i rad, och bara är ledig 1-2 där emellan. Typiskt, jag trodde ju att det skulle gå över, men idag är det faktiskt riktigt ont!!  Men även om det varit intensivt, rörigt och nytt på jobbet, så har det naturligtvis varit roligt också, jag gillar verkligen mina arbetskamrater, för vi kan konsten att både prata allvar och att skratta ihop.....

Hursomhelst, när jag kom hem från jobb och handling idag, hade Casper äntligen kommit hem från min bror i Järbo. Är ju inte van att ungarna är borta så länge, så det var jätteskönt att se honom igen. En lyckad resa där de hunnit med allt från att umgås,  kika på  loppisar, skoterkörning, bandyspel och bus, till att köra av vägen!  Allt slutade dock bra med både bil och passagerare!!  Skönt!!

Nu sitter jag här nyduschad, och i kväll väntar en lugn kväll med god mat, ett glas rött eller två och så melodifestival förståss. I morgon väntar en ny arbetsdag på mig, så det blir en tidig kväll! Gäller att vara utvilad och pigg, man har ju faktiskt ansvar för en massa andra människor! Önskar er alla en härlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: ulrika

Jo, jag har ögonproteser. Jag lyckades smälla ett för mindre än två månader sedan så det känns lite tråkigt, minst sagt, att jag lyckats med det igen. Men men, man kan skratta åt det också. :)

Jag får väl ringa på måndag och be om en ny tid.

Önskar dig en mysig kväll. Vi ska också se melodifestivalen.

Stor kram!

2009-02-28 @ 19:39:25
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Yvonne!!

Hejsan!! Har nyss hittat din blogg och den är jätte bra. Du berättade att du har en bror i Järbo och det är inte långt ifrån mej,bara ca 2kilometer. Ha en trevlig helg. Kram!!

2009-02-28 @ 21:58:55
Postat av: ejmis

Jag trodde det var hälsporre jag hade men sjukgymnasten konstaterade att jag belastar fötterna fel...köpte sulor för 500:- och nu känns fötterna genast bättre. Ta tag i hälsporren nu min vän för åh vad skönt det är att gå på fötter som inte gör ont =)

2009-03-01 @ 13:17:30
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Victoria :)

äe din son försvunnen? :o<3

2010-07-28 @ 20:44:11
URL: http://kungenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0