Fortsatt snorigt....

Ännu en dag bland snorpapper, halstabletter, hostmedicin och nässpray...  Jag är mest trött eftersom jag inte får sova på grund av hostan, men Casper har det riktigt jobbigt. Fortfarande hög feber, kraftig hosta och allmänt dålig. Inte äter han något heller, då inget smakar! Som den hönsmamman jag är, tog jag semester i morgon, dels för att ge mig själv en extra dag att piggna till på, men mest för att vara hemma och få i sonen mat & dryck. Han är ju så yr när han är uppe själv, så det blir mest sängläge som  gäller.  Blir det inget bättre, får det nog bli ett läkarbesök, så inte det har satt sig baciller i lungorna...

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch din stackars krasslis, hoppas ni blir friska och krya hela högen snart! Bra att du ringde tycker jag, man ångrar oftast inte de saker man gjort utan de man inte gjorde.



Kram

2009-02-03 @ 17:44:46
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0