Ledsamt.....

Jag hade/har en vän, och vi umgicks jättemycket förr. Men saker och ting förändras, och anledningen finns det nog två olika versioner på. Jag har tagit några initiativ, men inte känt den respons jag hade hoppats på, och därför lämnade jag till slut över bollen. Som sagt, saker och ting förändras, vi förändras, och jag vet att allt detta började med min sjukskrivning för ett par år sedan. Mer än så behöver inte sägas! Hursomhelst, igår kväll fick jag veta att denne vän, förlorat en nära anhörig, och självklart är jag så ledsen för både vännens och hela familjens skull. Jag vet vad dom går igenom, och det är ingenting jag önskar någon människa i hela världen. Vart vill jag komma med detta inlägget? Vet nog inte själv, men jag tänker ju på dom, nästan hela tiden, det är ju så ledsamt.......



"Ett ögonblicks skillnad,

Från en sekund till en annan,

Och ingenting blir någonsin detsamma mer"


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tror fortfarande på att följa ditt hjärta, för dom gånger man gör det ångrar man sig inte, då vet man att man gjort det som kändes rätt.



Stora kramar

2009-02-03 @ 05:05:11
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det är jobbigt när man kommit "på kant" med någon. Hade en sådan jobbig period för några år sedan. Nu är vi på okejnivå till varandra och kan finna en samtalspartner när vi träffas, då och då. Men sedan önskar jag inget mer... Dock bör tilläggas är att hon läser min blogg... ;) Önskar dig en trevlig tisdag! kram Anna

2009-02-03 @ 07:22:09
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Mia

håller med Helena att man ska följa sitt hjärta.. Jag hoppas att allt ordnar sig för er och att ni hittar varandra igen..



Kramisar

2009-02-03 @ 15:46:00
URL: http://shopstopp.blogg.se/
Postat av: marra

Du är fortfarande en vän till henne som bryr sej! Tycker det är fint av dej att ägna henne så mycket tankar! :)

2009-02-03 @ 18:05:43
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0