Torsdag igen...

...snart helg, IGEN!! Det är bara måndag & fredag tror jag. Åtminstone känns det så, då veckorna bara rusar iväg. Idag har jag jobbat, handlat och städat. Skönt att ha det mesta avklarat så man kan njuta av sin lediga helg sen. Försöker att hålla min regel om städförbud på helgerna. Gubben har kört till tippen med ännu ett lass bråte idag, så nu återstår bara sista högen, där även vårt supergamla frysskåp står. Det är verkligen helt enormt, trodde inte ens att man skulle få ut det. Det står vid källartrappan och väntar på nästa torsdag, eftersom det är de enda dagarna tippen är öppen på kvällstid...



Idag fick jag äntligen mina hett efterlängtade böcker som jag beställde för ganske länge sedan. Boken Secret har ju både Ann-Marie och Ingrid rekommenderat mig att läsa, så jag tror jag ska hugga in och börja med den redan i kväll! Den verkar både jättebra och nyttig! Den andra boken heter Skyddsänglar och andliga vägledare, och även den är jag riktigt nyfiken på. Någon som läst någon av dom? Nu ska jag sträcka ut mig framför Tv:n en stund men återkommer senare ikväll och svarar på era kommentarer ....

"När du lär dig hemligheten kommer du bli viss om att du kan uppnå, bli eller göra vad helst du vill. Du får veta vem du är. Du får lära känna den oändliga storslagenhet som väntar på dig".

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ingen av dessa har jag läst! Nu blir jag otroligt nyfiken jag med!

Hoppas att tiden saktar ner till helgen! Kram anna

2009-02-12 @ 21:29:00
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Gabbi

Morning honey..

Ha en underbar fredag!!

Kramen

2009-02-13 @ 06:47:02
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Nita

Nu är det ju fredag :-) En kram kommer farande genom sajbern :-)

2009-02-13 @ 08:30:55
URL: http://www.tigerlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0