Utmanad!

4 AV MINA FAVORITPROGRAM:

♥ Alla inredningsprogram
♥ Dokumentärer
♥ House och 2½ män.. (delad plats)
♥ Mia & Klara

4 SAKER JAG GJORDE IGÅR:

♥ Jobbade
♥ Målade
♥ Bloggade
♥ Myste

4 SAKER JAG SER FRAM EMOT:

♥ Våren och att det blir ljusare...
♥ Vårt 25-årsjubileum....
♥ Min 40-årsfest!
♥ Att jag har sovmorgon ett par dagar till....

4 FAVORITRESTAURANGER:

♥ Mongoliska
♥ Freden
♥ 97:an, i alla fa´ll min mest besökta...
♥ Mitt eget kök, hihi....

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA:

♥ Att min familj, mina vänner och jag själv får fortsätta vara friska....
♥ Att jag får bevisa för Sabina och andra kämpar, att under faktiskt kan ske.......
♥ Att jag alltid ska få vara lika lycklig...
♥ Att jag törs prova på lite nytt... Vågar förverkliga några av mina drömmar!

Avslutar med att utmana

Helena (som vanligt)
Julia

Och alla andra som känner sig sugna....

Kommentarer
Postat av: - H*

- najs ju ;d

2009-02-08 @ 00:27:37
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Först, godkänn inte MSN förfrågningar som du inte vet vem det är. HAr också fått och det är säkert virus och strunt md dom.

Hihi, kul att läsa om dig. House är också en favoritserie.

Ha en skön söndag!

KRAM

2009-02-08 @ 09:17:24
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0