Beroende.....

Jaa, jag erkänner! Jag är lite smått beroende av datorn! Men för en timme sedan, när jag satte mig en stund och skulle checka av mail och bloggar, så känner jag en svagt aning av ett bränt os!! Innan jag hinner reagera, så slocknar hela datorn!! Skyndar mig att dra ur sladdarna i alla fall... Men vad är det för fel? Har min dator gjort sitt nu?

Sitter vid dotterns för tillfället, och den är som hon säger, seeeg! Antagligen är den väl full av virus, maskar och trojanska hästar!! Funderar på om det kan vara för mycket damm i systemenheten, men är så jäkla otekninsk att jag inte ens får upp luckan för att se efter !! Bläää... Håll tummarna för att det löser dig, för jag behöver verkligen min dator!!!!
Tror jag får ringa min personliga datorrådgivare LINDA!!
Tjao!!!

Kommentarer
Postat av: Ett skrivande lantliv

Åh, vad hemskt, det är ju en mardröm att datorn ska kollapsa. Hoppas du hade gjort back up!

Och jag kan hålla med om att datorn är beroendeframkallande.



Lycka till med datorerna :-)

2009-01-22 @ 14:43:41
URL: http://victoriaolsson.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Har du fått ordning på datorn? Precis sådär hände det med min ocksaå för ett tag sen. DEt började lukta bränt och sen funkade den bara inte, det var nätaggergatet som gått sönder då. Fast i och för sig luktade det bränt i hela lägenheten så det kanske inte var lika farligt mer eran.



kramar

2009-01-22 @ 15:03:55
Postat av: Nathalie

Hoppas att det löser sig med datorn! Jag är oxå heelt oteknisk vad gäller sådana prylar! =)

2009-01-22 @ 19:37:04
URL: http://princesse84.blogspot.com
Postat av: ejmis

Hemska tanke att bli utan dator!! Hoppas det ordnar sig.

2009-01-23 @ 13:27:22
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0