Dubbeltur.....

Idag jobbar jag dubbeltur igen. Under timmarna jag hittills varit hemma, har jag varit riktigt lat. La mig en stund efter jobbet, och somnade såklart på 5 röda sekunder. Skönt! Nu har vi precis käkat, och jag tänkte se om jag hinner lägga in lite program i datorn innan jag ska tillbaka. Ute har det blåst och snöat hela dagen, inga stora, fina och mjuka flingor, utan isflingor, som faktiskt piskat i ansiktet som nålar... Usch, hoppas det ger sig innan jag ska ut och kuta igen... 

Kommentarer
Postat av: Anna B

Hoppas det gått bra på din delade tur. Önskar dig en härlig kväll när du sätter dig ner efter kvälls passet! kram Anna

2009-01-24 @ 17:54:33
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0