Måndag....

Måndag morgon! Det betyder ny arbetsdag för de flesta, men inte för mig!! Jag är LEDIG! Jag har haft sovmorgon, och det är sååå härligt! Sovit som en stock har jag gjort också, och det tackar jag verkligen för. Har varit lite si och så med det ett tag nu... Dagen ligger helt oplanerad framför mig, så vi får se vad den så smånigom har att erbjuda. I morgon kommer Jenny hit och fikar, och det ska bli jätteskoj att träffa henne... Måste ju se om magen har växt också på dessa veckor, har inte sett henne sen i december. Men bebben gör henne illamående, så frågan är vad hon klarar av att fika på? I morgon eftermiddag ska vi till lilla goa Moa, och fira henne, lite i efterskott, eftersom jag jobbade när hon fyllde! Då ska jag knycka pussar!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha en skön oplanerad dag !



kram

2009-01-26 @ 10:45:20
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Sara

men, jenny var ju med när vi var på tjejkväll på puben :D det var väl inte i december? eller är jag helt fel ute? :) hade gött!

2009-01-26 @ 16:56:48
URL: http://yarrrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0