Så där ja!!!

Julen är utstädad, men det tog minsann HELA DAGEN!! Har grejat på tok för mycket idag, det känns vill jag lova! Man tycker inte man har så mycket tomtar och pynt, men jisses vilket berg jag har att ta reda på nere i källaren!!! Har bara bärt ner det, så småningom ska det ju in i hyllorna i förrådet! Som jag säger varje år, ska det in och sorteras upp, var sak på sin plats, så det blir lätt att hitta nästa jul! Pyttsan! Som vanligt kastar jag in grejerna när jag inte längre orkar se oredan! Nåja, vad har man inte en källare för, om inte just för att kunna gömma och stuva in all bråte man har??

Jag och gubben var förbi födelsedagsbarnet en sväng, nu på kvällen, man vill ju vara med att gratulera, även om vi inte umgås nästan något längre. Vet inte riktigt varför det blivit så, kanhända bor vi för nära varandra? Det är ju bara några hus emellan oss! På lördag skulle de ha kalas i alla fall, så vi blev inbjudna, vilket vore jätteskoj, men på lördag är vi egentligen redan bortbjudna! Är det inte typiskt? Man vill ju helst hinna med allt!! Nåja, det löser dig nog...  Kvällspromenaden blev dock på tok för kort, eftersom det var så rysligt kallt ute! Usch & fy!!

Imorgon blir det skoj i alla fall, för då kommer världens bästa Linda och hennes supersöta bebbe Liam hit! Eller, bebbe och bebbe, han fyllde ju ett år den 18:e novenber, men ändå...... Ska bli jätteskoj att få snosa och gosa lite på honom!!  Det är ju så ljuvligt gott med ungar....  Nästan så man ångrar lite att man inte skaffade några mer, desto flera barnbarn liksom, hihi.... Tur att man har vänner som har eller ska få bebbar, kanhända får man gossa lite med dom, medan man inväntar livets efterrätt!  Fredag i morogn, vilket också innebär sista ledighetsdagen!! Usch, så fort dagarna går!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Och mina julstjärnor hänger kvar vardagsrummet, och i Tettes rum.. Nä får ta det i morgon..ler Gissa om jag är duktig att skjuta allt framför mig, nu när jag är ledig, VArför gör man så?? asg Vilken tur att jag börjar jobba nästa onsdag..



Kramisar

2009-01-15 @ 20:59:13
URL: http://shopstopp.blogg.se/
Postat av: Anna B

Visst längtar vi efter fredagen... den kommer! Äntligen har jag maken vid min sida! Det känns skönt!

Jag bor i det vackra Västerbotten. Men det börjar ju även det på V! ;)

Kram anna

2009-01-15 @ 20:59:27
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: messan

Vad kul att du tittade in hos mig! Du är så varmt välkommen tillbaka!

Kul att få titta in hos dig!

Visst är det skönt att få ut all jul. Lika roligt som det är få sätta upp allt lika skönt är det att få rensa bort allt!!

Imorgon är det fredag, såå skönt!

Ha en underbar helg!

2009-01-15 @ 21:34:49
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Anki

Tack för att du kikade in hos mej du är välkommen tebax. Fin blogg har du också. Min jul skall ut i morgon då jag är ledig.

2009-01-15 @ 21:55:05
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: T

Jag har inte städat ur julen än. :(

På lördag ska jag fixa det. Det kan gott få tindra två dar till.



Ha en mysig helg! :)

2009-01-15 @ 21:55:35
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0