Välkomna mig in i klubben.....

Sådär ja! Vaknade mitt i natten av halsont... riktig eländig halsont! Känner mig trött och halvdan!! Inte konstigt, verkar som halva vårt klot går och är förkylda för tillfället. Flickan stannade äntligen hemma idag, hon har ju varit i skolan med både feber, snuva och halsont, sedan i fredags, för hon kan ju inte missa nåt!! Bra att hon är nogrann, pliktrogen och inte tar tillfällena att stanna hemma på, men ibland så är det ju viktigt att vila sigockså, när man är dålig.  Känner mig riktigt slö, och jag som tänkt göra så mycket idag!!! Räkningarna är betalda i alla fall, det är väl det viktigaste....

Kommentarer
Postat av: Lena

men vad många det är som är sjuka! Nä, nu får vi hoppas att alla dessa eländiga förkylningar, flunsor osv kan försvinna!



Ha en bra dag, Kram

2009-01-28 @ 11:56:07
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Då är det väl läge att återgälda önskningarna om ett snabbt tillfrisknande. Krya på dig!

2009-01-29 @ 00:35:10
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0