Kombinerat kalas...



Igår var jag först och jobbade, sedan åkte jag hem, lagade mat, gjorde oss i ordning och stack sedan vidare på kombinerat födeledagskalas! Moa fyllde ju 4 år redan i januari, men vi har inte fått ihop en dag som passade allihopa tidigare, så det fick slås ihop med Sebastians 17-års kalas! Vi bjöds både på Dansuppvisning i prinsessklänning av Moa och hemlagad smörgåstårta som Sebastian själv varit med och gjort i ordning! Jättegott var det. Moa var för söt när hon även drog på sig skridskorna vi  hade med oss till henne... Prinsessa och hockyspelare i ett, vilken kombination! När vi kom hem, var det för min del, direkt in i duschen och vidare i säng. Jag var verkligen stentrött, man är ju inte van att jobba i tre dagar och bara vara ledig i en enda, innan man återigen ska vara tillbaka för att jobba ytterligare 3 dagar. Sen är det ju så intensivt också, mycket att göra och tänka på, hela tiden! Just nu är vi nog ganska överens om att det känns som man jobbat dubbelt så många dagar än vad man gjort!! Hoppas det ändå lugnar sig när vi lärt känna våra nya vårdtagare och rutinerna satt sig lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Lena

Söt liten tjej. Tycker det passar jättebra med prinsessklänning och hockeyrör! :)



Mvh Lena

2009-03-03 @ 19:32:05
URL: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0