Lördag & fantasilös rubrik....

Idag var det lördag igen. Vaknade redan kvart över 7, och visst är det väl typiskt när man har chans till en ordentlig sovmorgon? Å andra sidan väcktes jag av solens strålar, och det är inte så illa trots allt! Hela familjen var faktiskt vakna tidigt, vilket är väldigt ovanligt i vår familj, men idag kunde vi äta en gemensam frukost! Trevligt, trevligt!!



Efter frukosten var jag ute med Bam lite, och efter husväggen var det riktigt varmt ich skönt! Våren är väl ändå bland det härligaste som finns? Sedan åkte jag och gubben in till stan, och jag fick ett gravyrset av honom som jag kan ha i min smyckestillverkning! Snällt av honom ,o ch jag blev sååå glad. I gravyrsetet fanns även slip, fil och poleringsmöjligheter! Ska bli spännande att kunna gravera lite på fri hand också! Nu är det hockey som gäller för sonen och sambon, men själv ska jag faktiskt bänka mig vid tv:n och se på Robinson, som drar igång idag. Önskar er alla en fin Lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Diana

vilken fin kopp!

2009-03-21 @ 22:58:56
URL: http://propyn.blogg.se/
Postat av: Mari Andersson

Jag har oxå en sån snäll sambo. Vilken tur vi har!!!

Men jag tror nog att de får en del av oss oxå, hihi



Ha det gott / Mari

2009-03-22 @ 15:58:50
URL: http://maradesign.blogg.se/
Postat av: Marra

Jag vaknade med väldigt tidigt i lördags. Det är alltid så typiskt när man får sova ut så kan man inte :)

2009-03-24 @ 11:06:19
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0