Fram och tillbaka...

Denna dag har till stor del innehållit en massa flackande fram och tillbaka mellan hemmet och olika ställen, men jag har däremellan också hunnit med mycket och jag känner mig jättenöjd med dagen.. Efter att ha kört sonen till skolan och tillbaka hem igen, hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för en blixtvisit till staden. Snabbt hem igen, gjorde i ordning lite paket och for hem till Anna och lille Linus, för en försenad gratulation till dop och giftemål. Där var även Annika A, Annika O, Vendela, Jenny och lille Vincent. Vi fikade, pratade och lekte med de små söta gossarna. Efter det åkte jag hem igen för att låsa upp till sonen som glömt nyckeln, vidare till en tur till affären, hem, lagade mat, körde, för att sedan hämta dottern som tränat sitt lag i innebandy! Puh, en hel del fram och tillbaka med andra ord. Men efter det, och däremellan har jag strykit och hängt upp lite gardiner på nyputsade fönster. Dags att börja pyssla lite smått, för det är ju nästan bara en vecka kvar till advent! Gubben är bjuden på mat och hockey ikväll, så eventuellt blir det att åka in till stan igen och hämta honom, såvida ingen mer han känner ska hitåt efteråt. I morgon kommer Linda, Liam och Lilla Wilma hit och fikar. Ska bli så kul att se dom! Nu ska jag gå och koka mig lite te och sätta mig vid tv:n en stund!! God kväll på Er!!!

    

Men....missade ju att ta kort på söta Annika A!!!!!


Kommentarer
Postat av: messan

Det viktigaste är att du känner dig nöjd. Då är man lycklig och glad. Tänker på din påse än.

Stort tack igen! Jag har påstänkandet med mig varje dag.

Låter som du har fullt upp! Pysslandet är mysigt:).

Ta hand om dig!

Kramar i massor messan

2009-11-19 @ 23:50:18
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Sicka små sötisar :-)

Man blir ju lite bebissjuk helt klart..

Jaja, man får låna andras

Ha en fin fredag!!

2009-11-20 @ 11:10:59
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Ananas

Jag tror minsann att du fastnade på golvet med dem små liven :) Under fikan satt du förstås =)



Tack själv vännen. Det var en trevlig dag hos dig som alltid!!



Trevlig helg!



Kraam

2009-11-20 @ 20:31:19
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Gäller att va på topp minsann,misstänker att du fick hämta honom,ha en bra helg,kram.

2009-11-20 @ 23:15:29
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0