Torsdag & Full fart fredag............

Torsdagen började jag med städning, innan det bar iväg på en skön skogspromenad. Hade ju en påse med i fall jag hittade något jag ville ta med hem. Denna gång blev det lite smått och gott, påsen var full på hemvägen med dekorativa små fynd. Medan jag pysslade med krukorna här ute, kom Anna och söte LInus förbi, så jag fick se och prata med dom en stund.

   

Senare på kvällen kom Jenny och Jossan hit med lille Vincent som jag skulle passa några timmar medan dom var på sittning. Det gick verkligen över förväntan, jag var redo för lite gråt och protester men icke!! Första timmen underhöll jag honom bäst jag kunde, vi tittade på saker, nynnade små sånger och blev gosad av både Josse och Casper. När jag såg att han började bli sliten, satte jag på Lars Winnerbäck som jag och Vincent dansade till.. Det gillade han, bra musiksmak har han, blott 2 månader gammal!! Han somnade på min arm, så jag tog med honom och satte mig vid tv:n. Då och då vaknade han till lite grann, men jag gjorde min berömda rumpbuff som alla små i min närhet hittills har gillat, så även han... Tiden gick på tok för snabbt, och plötsligt var de tillbaka för att hämta honom!! 3 timmar hade verkligen rusat iväg, och han var så underbart mysig, go och smölig hela tiden. Knappt man ville lämna tillbaka honom... Hoppas jag får äran fler gånger, för det var så mysigt!



Vår egen busiga bebbe, nämligen katten var nog lite avis. Han är ju van att vara enda bebben här hemma och tyckte absolut inte att det var något lustigt med att han låg i både vagninsatsen och i bilstolen...

 
Vad är det med er? Har ni aldrig sett en bebis förut????

 
Lite stark lampa, men jag var bara tvungen att ta kort på Vincent när han sover, för han är så söt!

Idag åkte jag och Josefine till Säffle och mötte upp halva släkten för att gå på marknad! Vädret blev kanonbra, det blåste lite, men solen kikade fram och för omväxlings skull gick man inte och frös som man gjort de senaste åren vi varit där. Köpte inte så mycket mer än en sjal, lite strumpor, utomhusdekorationen och lite pynt till hemmet..

   
Småtjejerna hade riktigt roligt, de handlade och åkte karuseller, käkade både sockervadd och popcorn, vilket hör till när man är barn och går på marknad. Peter var lite småstressad stackarn, som var på väg till en spelning, men stannade ändå och pratade vänligt med alla han träffade! Syrran hade fullt upp att stå till tjänst för V-bros alla ungar som  hela tiden döck upp och ville något.. Extra skoj att se både Nathalie och Fredrik, blir ju inte så ofta nu när alla jobbar så utspritt!

    
Linneá i blå hatt och vadd. Söta Nathalie & Fredrik. Peter & Josse tittar på karusellåkningen!






Mosters nöjda brudar!!!


Kommentarer
Postat av: Ananas

Inget att tacka för. Du är en helt underbar människa. Farligt att träffa dig eftersom det är svårt att säga hej då. :) Man har så mycket att prata med dig om :)



Tack tack, lite grejer kvar att rätta till som tex att se adressen av avsändaren. Får fixa det när jag orkar. Men jag grejar gärna med din smyckeblogg. Skulle kunna göra en testblogg så får du se om det är nåt att ha :)Blir inget avancerat eftersom jag inte är så haj på sånt :)



Jag tror att det är värmeeksem isf eftersom det är i knävecken. Men vi hat smörjt och vädrat och det ser redan bättre ut :) Limpan pimpan kramar dig tillbaka :) Jag också förstås ;)



Kramar

2009-09-25 @ 20:39:15
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Nanna

Vilken härlig dag! Hoppas alla blev nöjda! Sov så gott! :)

2009-09-25 @ 23:43:05
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh vad mysigt att få låna en sådan där liten go kille :)



I skogen finns det ju hur mycket härliga saker som hellst! Jag funderar på en tur igen jag också/Kram

2009-09-26 @ 10:15:15
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: messan

Så mysig dag! Vilket fint kors:)och söt bebbe.



Skogen är så skön och avkopplande den ger verkligen ro i själen. Önskar dig en skön dag!

Kramar

2009-09-26 @ 10:50:39
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Barnens Hjältar

Tack vad snäll du är :-)



Ser ut som en kanondag..så sött med kissen :P

Ha en fin lördag!

2009-09-26 @ 12:04:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vilka härliga bilder!!

Och vicket liten charmtroll :D

2009-09-27 @ 13:02:08
URL: http://sarahserenad.wordpress.com/
Postat av: Jenny

Vi får ta en fika eller så får ja komma till Centrum så du får snosa och gosa lite. Vincent är lite Malinsjuk också, det är vi alla här =P. Måste jue prata mer medium nån dag. Ska du iväg nåt mer?



Bam är jue för söt =), ni kanske får investera i en barnvagn=P.

Vilket fin kort på dig föresten, skitsnygg som vanligt =)!



Ha de gott

Kram kram

2009-09-28 @ 21:26:45
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ojoj, vad mysigt att passa en sån liten gosunge. :)

Låter som en kanondag.

Hoppas du mår väl.

Kramar och godnatt.

2009-09-28 @ 21:48:33
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Cat

Va mysigt du o Vincent verkar haft det! =) En vän till mig fick sin lille Vincent imorse. =D Så vackert namn!



O va fin du är!! =)



Sv: Haha, gillar dem med bruna tungor. Usch. Såna chefer är inte roliga. =(

Kraam på dig vännen! =)

2009-10-02 @ 11:07:46
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: tess

Er katt e oerhört lik vår...



Mycket fina bilder //Tess

2009-10-04 @ 18:53:34
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Linnea N

Hihi!!

Snygga bilder!!

2009-10-08 @ 19:53:39
URL: http://nennasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0