Jag klarade det!!!



Idag har det snöat, nonstop hela dagen! Inte klokt vad mycket vi har nu, och jag tycker faktiskt om det! Jag tycker det är oerhört vackert till och med! Hoppas att jag inte blir nerskälld nu, vet ju vad många som längtar efter vårtecken, även om det fortfarande är i tidigaste laget!! Plogbilen kom och jisses vilken plogkant det blev!Har ju fått stränga order om att inte skotta, men det är svårt att låta bli, att ta bara litegrann.. Tycker så synd om min gubbe som jobbar hårt hela dagen, och sen ska ha all snö att ta hand om också! Men idag klarade jag det!! Jag fick bita ihop för att inte knalla ut och börja, men jag höll mig inomhus istället och lyckades förtränga allt vad snö heter! Däremot gjorde jag honom sällskap när han kom hem! Så gjorde Josse också, hon hjälpte till och med till med skottningen så det gick ganska snabbt. Kände väl att det var hennes tur, sist var det Casper som skottade, vilket blev en uppskattad överraskning när gubben kom hem! Även Bam ville vara med ute i snön idag...

    

Efter mitt lilla projekt med gardinerna häromdagen, då jag själv satte dit text på ett par "gamla" gardiner, kom lusten att pyssla tillbaka igen. Har blivit lite av den varan när man inte känner sig hundra, och heller inte ska hitta på för mycket. Men lite småpiff här och där har jag klarat av, och det lyfter hela mig! Känner mig så nöjd och glad! Torsdag och fredag väntar jag fikagäster, och det ska bli så trevligt!! Mina vänner betyder mycket för mig, dom är bäst! Nu väntar bingen på mig, så gonattkramen kommer flygande genom cybern till den som vill ha...


Kommentarer
Postat av: tobie

Haha, vad duktigt du är! Bra jobbat!



Tack :)

2010-02-04 @ 00:24:20
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: ANNIKA

Halloj!!!



Nästa fredag hos mig!!!! Sambo och barn är i Slottsbron. Dricka lite gott och spela wii kanske? Hör av dig!!!!

2010-02-04 @ 09:30:06
Postat av: Malin

ANNIKA!!! I love to!! Bangar inte från något sånt vet du väl!

2010-02-04 @ 11:43:20
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra gjort av dig =)kram

2010-02-04 @ 11:59:25
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: Titti

Va duktig du är =))))) här håller jag på med ett kuddprojekt.... lagom pyssel i soffan när fröken Freja behagar sova........



Kram Titti

2010-02-04 @ 16:53:52
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0