Tonårsvänner...

Igår kom två av mina tonårsvänner Mia och Annika hit och hälsade på. Vi umgisck väldigt mycket förr när vi var tonåringar och hade alltid roligt ihop. Mia flyttade ganska tidigt, bland annat till stockholm, för att slutligen hamna i Smålands stenar. Att vi då kom ifrån varandra, är kanske inte så konstigt. Avståndet och livet kom nog emellan. Annika har jag däremot haft kontakt med lite från och till genom åren, eftersom hon bor i grannkommunen.. Men även det var flera år sedan nu..

Tack vare nätet, och Facebook fick jag veta att Mia skulle till värmland, och hon frågade om jag hade tid för en date. Annika läste detta, och hakade på hon också. Så igår träffades vi tre ordentligt igen, för första gången samlade, på sisådär 25 år!! Mia var och hälsade på mig en gång förut, men det kom vi fram till var tio år sedan, så visst rinner åren snabbt förbi?

 
Mia och Annika

Det blev lite tilltugg, vin, minnen, prat, skratt och en hel del nostalgi.. Kvällen gick bara alltför fort tycker jag, men så är det väl när man har det riktigt trevligt? Vi kom i allafall överens om att ingen av oss blivit en dag över 25!! Hoppas det inte dröjer för länge till nästa gång vi ses. Maria tyckte ju att vi kunde komma ner till dom och hälsa på, så varför inte? En riktigt rolig torsdag blev det i alla fall...


Kommentarer
Postat av: bjorne

Det är nog dom kuligaste träffarna när det är på det sättet och visst var dom inte lika snygga som dig men sant att ingen kan va över 25,så åren har varit skonsamma mot dom gamla Grumsingarna,kram

2010-07-24 @ 21:26:42
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Mia

Bilderna är ok, vi ser ju faktiskt så där fräscha ut även i verkligheten och såna kvällar med trevligt sällskap kan jag leva på länge och hålla mig vid gott mod. Dom bästa vänner är dom man träffar även var 10:e eller 25.e år och det känns inte som nåt konstigt alls. Ni är för härliga

2010-07-26 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0