Söndag

Av olika skäl hoppade jag över tjejmyset igår kväll. Kände att jag inte skulle ha varit något vidare sällskap, och hoppas att det snart går fler tåg! Är säker på att de hade hur roligt som helst ändå, alla pinglorna! Istället blev det en lugn hemmakväll framför melodifestivalen. Borde ha spelat på tipset, för jag tippade nog rätt på top 5 i alla fall. Tycker Anna, med sin vinnarlåt var kvällens bästa artist, inte bara för att hon sjunger fantastiskt och har en mogen och speciell röst, utan även för att hon har en enorm utstrålning och inlevelseförmåga. Det märktes att hon sjöng direkt från hjärtat och det kan inte sluta på annat sätt än det gjorde igår. Bra jobbat!

Efter melodifestivalen kom vi på att vi skulle hyra Bröllopsfotografen på Telia digitaltv, men allt bara krånglade så jag gick upp och la mig och surfade runt lite på nätet istället. Vaknade till när gubben kom upp, och där låg jag snarkande med laptopen på magen. Så kan det gå, men är man trött så är man..  Tack vare att jag somnade så tidigt, vaktnade jag redan tio över sju i morse, vilket inte har hänt på mycket länge en ledig söndag. Blir nog lite film ikväll istället eftersom gubben ringde till Telia ongående just den filmen vi tänkte se, och då de haft problem just med den filmen, fick vi hyra 3 nya gratis istället. Vi har ju inte sett luftslottet som sprängdes heller än, så då får man väl passa på att se den också!


Kommentarer
Postat av: Marita

GRATTIS !!! DU har ju blivit jätteduktig att sätta dig själv i centrum. Att säga nej till tjejmys ,är inte lätt,men med insikten om att man inte kommer till sin rätt är det för sin egen skull man säger nej. Dina kompisar hade säkert inte märkt om du inte var i form ,för du sliter ju för att va´social även om inte kroppen är OK.

Bra att du gick och la´dig också...även om du somnade med laptopen på magen ,hihi. Du behövde väl sömnen.Tänk va´många gånger vi kämpar emot kroppens signaler. HEJA PÅ ,med fokuseringen på DIG själv !!! Kram

2010-03-14 @ 20:56:48
Postat av: Titti

Kan bara hålla med föregående =)))) Själv har jag varit på lanseringen av Partylites nya sommarkatalog ...Hoppas du haft en trevlig helg!!!!



Kram Titti

2010-03-14 @ 23:43:43
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0