Bättre sent än aldrig!!!!

Som ni redan har förstått är jag inte så flitig med mitt bloggande, till stor del för att jag är inne i en riktigt pysselperiod. Dessvärre missade jag HELT att gratulera min goa systerdotter Linneá som fyllde 11 år den 12:e oktober. Självklart har jag varit hemma hos henne och grattat ordentligt, men det jag inte har gjort är ju att lägga ut henne här, och jag tror att hon har varit inne på min blogg och kikat efter en gratulation, eftersom jag brukar göra det!! Så här kommer den, bättre sen tän aldrig! GRATTIS min fina, goa och alldeles underbara systerdotter! Älskar dig massor, det vet du.......♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack så mycket!!jag älskar dig och det vet du me!!<3333333333333333

Kramar!!!<333333333333

2010-10-23 @ 15:32:21
Postat av: Malin

TACK lilla Linneá! det vet jag att du gör, jag är så glad att du finns! Kraaaaam<3

2010-11-05 @ 23:22:12
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0