Jag lever!!!

Jag lever, det gör jag verkligen!! Full fart, massor med roliga saker händer runtom mig nu, vilket som ni ser har påverkat bloggandet. Jag är fortfarande urusel på att uppdatera, och ännu sämre på att kommentera hos mina bloggvänner, men jag kikar in till er då och då i alla fall.

Har idag påbörjat min 3:e semestervecka, så visst går ledigheten väldigt fort? Har hunnit med lite smått och gott! Många härliga grillkvällar har det hittills blivit, en tur till Ullared, fikastunder i Borgviks hamncafé, som för övrigt har en alldeles underbar och rogivande utsikt. En hel del pyssel har det också blivit, och så lite jobb i vår lilla butik!

  
Ett litet smakprov inifrån vår Butik

En resa till Järbo ska hinnas med under semestern, sen vill jag gärna ta några dagar och bara UMGÅS med mina vänner, som jag känner att jag försakat en hel del en l'ngre tid nu. Tur att mina riktiga vänner VET att jag saknar och bryr mig mycket om dom, även om dygnet har lite för få timmar just nu..


Utsikt fån Borgviks hamncafé

Våran damm har minsann blomstrat denna sommar, från att ha några fåtal näckrosblad och en enda näckros åren innan, har nu bladen expanderat till över 30 och knoppen till den 4:e blomman har precis kommit upp. Våra nya vänner guldfiskarna verkar trivas och är alerta, så det lär bli fler nästa år....


Näckrosen



Kommentarer
Postat av: Tina i Götet

Det låter som en semester med fullt upp att göra,ni får ha det så underbart och lycka till med nya jobbet i höst hälsa till allihoppa från oss i Götet.

2011-08-09 @ 10:34:47
Postat av: Malin

TACK Tina! Det blir nog både en spännande och jobbig höst kan jag tro..

2011-08-13 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0