Några av shoppingfynden under semestern!

En hel del shopping har det ju blivit under semestern också,
men några av guldkornen och riktiga klippen kan jag delge er här..

  
En bamsestor glasvas till blommor, ljus, dekorationer, vatten och flytljus tex....



Här kommer ett loppisfynd som min svägerska och bror gjorde, och gav till mig...
En liten gräddsnipa från Rörstrands Grön Anna. En servis som jag ärvt av min mamma, men
som det fattas lite av. Storbrot har även fått tag på ett kakfat som jag ska hämta senare.

 

Mina nya vinglas, kommer tyvärr inte till sin rätt på bilderna, men jag älskar dom!

 
Billiga krukor från Dollar

 

En ljushållare till en annan av mina serviser fråt La poterie (stavas det så?)



En stor härlig bricka i rotting, ett material som blivit lite av en röd tråd hemma hos mig

 

Två stycken höga lyktor, Carpe diem på fot....


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, vad mycket fint du har fått tag på! :)

Hoppas allt är bra och att ryggen inte är alltför besvärlig.



Kram.

2011-08-18 @ 21:05:49
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: my

Fina grejer, särskilt glasen!

2011-08-23 @ 20:11:31
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0