Alla hjärtans dag!



Gjorde mig en egen Alla hjärtansdag present...

14 februarii och Alla ♥ dag idag. Vi kommer allt närmare vårmånaderna, men utanför fönstret är det enormt mycket snö... Men den som väntar på något gott, väntar som sagt, aldrig för länge, så våren lär komma, tids nog. Har senaste veckan känt mig ovanligt bra i kroppen, och imorgon ska jag börja jobba igen, efter några veckors sjukskrivning. Det ska bli så himla roligt att träffa alla vårdtagare och arbetskamrater igen, och att åter få in lite rutiner i vardagen. Kroppen behöver ju vilan ibland, men knoppen är på tok för social för att gå hemma så här. När det var som värst klarade jag att sitta på en stol, högst 5 minuter, så det blev ju inga kafferep med goda vänner direkt...

Sista veckan har som sagt varit mycket bättre, och jag har återfått en hel del energi, men har ändå varit försiktig med allt grejande. Anstränger mig för att inte hålla på för länge i ett sträck, utan att variera mig mellan pyssel & vila, även om det kliar i fingrarna mest hela tiden.

Min fina gubbe ligger fortfarande ute på jobb, och kommer hem först på torsdagarna, så vi fick ha lite alla hjärtansdag mys redan igår. Idag får jag ordna till lite gott fika till mig och ungarna, så att det firas lite i alla fall. Tycker vi ska fokusera på Hjärtebarnen idag, för att vara kärleksfulla och uppskattande mot våra nära och kära, tycker jag att vi ska vara varje dag, och inte bara en gång om året..

Idag är jag ledig, så det ska bli lite pyssel, men också lite dammsugning. På torsdag ska jag hämta min gudson Vincent på dagis för första gången, och det ska bli så roligt att få rå om honom lite extra. Vi ska nog hitta på lite bus innan mamma Jenny kommer hem från sin praktik. Nu är det dags att sätta fart! Ha det bäst, ni trogna som kikar in till mig...

Kram
Malin


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, jag ska nog lägga ut lite recept kanske. Brukar bara göra det om någon frågar eftersom det tar sån tid. :)



Åhh, vilken fin tavla du gjort. <3

Hoppas du får en fortsatt fin alla hjärtans! Kram.

2011-02-14 @ 16:43:09
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Ett rött monogram

Hoppas du haft en bra dag. Och så skickar jag en kram på alla hjärtans dag till dig.

AnnaMaria

2011-02-14 @ 18:20:01
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.com
Postat av: soffie

svar:om du kan göra den av den bilden jag skickade så vill jag gärna ha en,hittade inga andra bilder på dem tyvärr!Kanske ett sånt hjärta annars vore jättefint,

vilken fin tavla du gjorde till dej själv,

kram å ha en mysig fortsatt allahjärtanskväll:)

2011-02-14 @ 19:17:29
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad glad jag blir när jag läser att kroppen känns bättre.

Roligt att få rå om gudsonen lite extra. :)

Skickar en stor alla hjärtans dag-kram till dig.

2011-02-14 @ 21:17:04
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: bjorne

Hej,ser du varit sjuk igen men hoppas allt blir bra i slutändan,själv fick jag åka hem från jobbet i måndags med feber och ont i kroppen,har legat hela tiden sen dess men känns som det är på väg att vända nu,hälsa familjen o kram.

2011-02-17 @ 10:24:11
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: my

Nä ibland vill inte knoppen hålla med kroppen riktigt! Hoppas det gick bra att jobba och du är igång igen.. kram

2011-02-27 @ 19:18:22
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0