Mirakel på G




Har haft en lång dag av möten idag, från kl 10 till nästan halv 6, inför höstens nya arbetsuppgifter. Tror det kan bli tufft, men mycket intressant. En riktig utmaning! Full fart när jag kom hem, satte på spis och ugn förberedde maten, stack ner till posten med ett paket som var tvunget att komma iväg idag, hem, åt mat och sen......MATKOMA! Jisses så trött jag blev, bara sådär! Masadem ig till kaffebryggaren, på med en kanna, tillbaka till datorn, kikade in på en blogg och läste en enda mening!

Sen var jag överlycklig och glad och pigg igen! Tänk vad några ord kan betyda! Även om jag inte känner personen i fråga så väl, så vet jag vilka våndor hon genomgått, månad efter månad, alla tankarna, all oro... Men plötsligt så bara händer det! Gravtestet är positivt, och ännu ett litet mirakel har påbörjat sin resa mot vår värld.. Jäklar så skojigt!!! Det bästa som finns! Vet ju vilken härlig tid hon har framför sig nu! jag säger bara: GRATTIS till de berörda föräldrarna.....


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh. Nu börjar jag grina också. Klarar inte av såndär snällhet. TACK för de vackra orden, fina du! <3 Kramkram!

2011-06-15 @ 23:15:14
URL: http://millablom.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0