Skräll!!

Jag lovar och jag lovar... Lovar att jag ska skärpa mig med inläggen, för de få läsare som jag vet  fortfarande kikar in till mig. Ni är så söta som inte glömmer bort mig! ♥ Dessvärre är jag nog en riktig värmlänning, jag lovar och jag lovar...

Nya jobbet är väldigt roligt och mycket spännande, men det tar dessvärre också mycket energi... Svårt att sitta i den positionen att planera, när man vill att alla ska må bra. Självklart innebär det stora förändringar för dom som det berör. Men jag tror på detta, ser framåt, ser möjligeterna vi kan få ut av det i framtiden. Möjligen är det så att jag inte har så mycktet energi från början, och då räcker den inte så mycket längre än till arbetet. Både jag och gubben har varit otroligt slitna denna vinter, men jag tror att ljuset som sakta kommer oss närmare ska råda bot på tröttheten. Saknar dock mina vänner, alla småtroll som jag känner, för dom har jag sett på tok för lite under en tid nu. Men som sagt, det blir nog bara bättre.

Idag fick jag i alla fall bekräftat att trafikolyckan i december INTE var mitt fel!! Det trodde jag i och för sig inte heller, men man kan ju heller aldrig veta vad dessa utredningar tar fasta på. Allt gick ju bra, och det är trots allt det viktigaste. Känner däremot att jag inte längre gillar att köra bil. Tänkte på det senast i morse när jag terigen körde sonen till bussen, jag känner mig OSÄKER! Rädd! Hjärtat slår snabbt och jag är onaturligt vaksam.. Tror även Casper känner det, i morse sa han; - Kör försiktigt när du kör ut nu! Förstår inte varför  jag känner så här, det var ju ingen jättestor krock egentligen, det var ju bara bakifrån, men smällen minns man ju alltför väl. Först fattade jag ingenting, sedan ser jag en bil som "svischar" tätt  förbi mig... Nåja, det ska väl gå över det också.

Annars är januari födelsedagsbarnens månad... Hittills har Moa, svärfar, svägerskan, Lille Hugo, Marita och Peter fyllt, kvar är lilla "Pålle", dvs Emelie, som är syster ysters yngsta... Passar därför på att säga GRATTIS till dom alla här. Nu är det fredag och jag ska mysa med lite god mat och dryck framför tv:n ...


Kommentarer
Postat av: marie

Klart man inte glömmer dej!!!

Jag går oxå på sparlåga nu....gör inte många knop. Lyssnar på min kropp o själ och tar det lugnt.



Vad skönt att få det svaret om olyckan. Förstår att man funderar en del.

Kram på dej!

2012-01-21 @ 09:58:34
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Hälsokick

Du blir säkert extra trött eftersom jobbet är nytt också. Håll ut så kommer energin snart =)

2012-01-21 @ 12:03:11
URL: http://halsokick.se
Postat av: messan

Jag glömmer dig inte förstås.



Det måste kännas som en stor lättnad att det inte var ditt fel. Förstår att du inte gillar bilkörning nu...

Kram

2012-01-22 @ 14:40:08
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: marie

Fin söndag på dej!

Kram

2012-01-22 @ 17:47:45
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Trivsamma förändringar

Hej!

Kul att du kikade in hos mig! Ja jag älskar den lantliga vita inredningsstilen och lite romantiskt inslag!



Blogglusten går upp o ner, ibland flyter det bara på o ibland går det väldigt trögt. Är nog så för de flesta!



Ha en skön lördagkväll!

2012-01-28 @ 19:43:44
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0